Welkom!

14 april 2009

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. fred feyenoord:
    Ha amerika gangers,

berichtje ontvangen.
  2. Aapie:
    15 april 2009
    Oooooh wat ben ik jaloers......
    Maar wat gun ik het jullie zeg!!! Ik vind het helemaal super dat jullie zo'n avontuur tegmoet gaan! Ik ga al jullie avonturen volgen op de voet, en zal jullie voorzien van leesmateriaal voor als jullie je vervelen daar in het grote Amerika!
    Kaatje, het gaat stil zijn zonder jou hier hoor! (wat doe je me toch aan?!!!)
    dikke kus en knuffel
    shine
  3. Rein, Jolanda en Sybrina:
    15 april 2009
    Het begint nu inderdaad al op te schieten. Wat een SUPER vooruitzicht. Zeker weten dat jullie zullen genieten van al het moois wat de States jullie te bieden heeft. We zullen jullie verslag op de voet volgen om van alle belevenissen mee te genieten.
    Zondag zullen we Syb haar schoenmaat wel even doorgeven.
    Groetjes en tot zondag!
  4. Marieke,Michel en Quinn:
    Lieve Kaat,Ron en Levi,
    Ontzettend veel plezier,genieten,ervaren.
    Een geweldige reis voor de boeg,echt te gek levi dat je dit in je leventje samen met je papa en mama gaat beleven.
    Natuurlijk zijn we benieuwd naar de verhalen en belevenissen.
    Nogmaals geniet ervan en pas goed op elkaar!

goede reis, groetjes, michel,marieke en quinn
    p.s Michel is altijd in voor een hardrock cafe T-shirt.
    Hardrockcafe Vegas zou wel heel leuk zijn (vegas hotel heeft hij al.)