toch wel

12 mei 2009 - Amsterdam, Nederland

Na eerdere berichten over de ziekte van Levi en de annulering van onze vakantie lijkt het er nu toch echt op dat we alsnog naar de United States gaan. We zitten op dit moment in het CitizenM hotel op schiphol. Als het goed is dan vertrekken we morgen om 11.15 uur met vlucht UA909 via Chicago naar San Diego. Na aankomst pikken we onze huurauto op en verblijven we 3 nachten in een hotel vlakbij Sea World.
Hierna rijden we door naar Anaheim. Natuurlijk bezoeken we daar Disneyland en gaan we op zoek naar de sterren in beverly hills en hollywood boulevard. Na 3 nachten pikken we de camper op en volgen we highway 1 tot aan San Francisco. Dit is een hele mooie kustroute. In San Francisco blijven we een aantal nachten logeren. Dan wordt het tijd voor een aantal natuurparken. Achtereenvolgens bezoeken we Yosemite, Sequoia, Zion, Bryce Canyon, Monument Valley en de grand canyon. Dan moeten we de camper weer inleveren en gaan we met een huurauto op weg naar Las Vegas om daar nog 3 dagen te relaxen.

Morgen hebben we dus een lange vlucht voor de boeg. 14 uur vliegen. Ons volgende bericht zal uit San Diego komen. Tot dan!

1. Rein, Jolanda en Sybrina:
    12 mei 2009
    Geniet ervan! We zullen jullie volgen en jullie belevenissen ook weer opnieuw beleven.

Goeie reis en "drive safely"
  2. Willy:
    13 mei 2009
    Gelukkig, eindelijk op pad. Geniet ervan en we blijven jullie volgen.
    Goede reis en groetjes,
    Wil
  3. De zwoeger:
    13 mei 2009
    Als jullie dit lezen staan jullie op Amerikaanse bodem dat is dus gelukt. De douane ook gepasseerd zonder kleerscheuren?;-0 Nu dus eindelijk genieten. Doe dat met volle teugen.
    Goede reis verder geniet er lekker van, wij houden het schip hier wel drijvende tot jullie terug zijn.

GR
  4. Aapie:
    Heey globetrotters!!

Joepie jee jullie gaan alsnog de reis der reizen maken! Goed zeg!!!
    Enne jullie zijn nu alvast gearriveerd in the big states nu. Hoe is het daar? Hoe was de reis? Vond Leef het vliegen leuk? En hoe ging het bij de douane? Hoe bevalt Amerika?
    Afijn, zoveel vragen, zo nieuwsgierig naar wat jullie allemaal meemaken daar..... Gauw je verhalen vertellen he!!!
    Kaatje, het is hier stil zonder je, en zeeeeeer rustig! Peter zei gisteren nog: Goh wat is het rustig vandaag en wat werken we hard he? Ik zei dat het kwam omdat jij en ik niet met elkaar aan het kleppen zijn.... Als jij er niet bent, hou ik ook gewoon mn klep dicht....hoe is het toch mogelijk he?!

Lieverds, geniet van alles wat jullie gaan zien, meemaken, beleven en proeven! Pas goed op elkaar he!!!
    dikke kus aan jullie allen!
    xxx aapie
  5. anouk:
    13 mei 2009
    ohhh wat goed dat jullie toch nog gaan!!!
    (wel jammer dat ik je niet meer even gezien heb!)
    Ik wens jullie heel veel plezier toe, geniet ervan, wees voorzichtig en ik zal jullie berichtjes in de gaten houden!
    xxx anouk
  6. marten, marjan, floor en jort:
    Hoi globetrotters,

Marjan had jullie gisteren nog even aan de lijn en toen lekken jullie vermoeid. Waarschijnlijk door het slepen van de bagages en de stress van de afgelopen tijd. Als je na 14 uur nog niet uitgerust ben dan weet ik het niet :-). Ik hoop dat het gaat met Levi want voor hem is het denk ik het moeilijkst en hopelijk heeft hij toch nog wat kunnen slapen. Ik ben zeer beniewd hoe de reis was en log af en toe nog wel even in om te kijken hoe het gaat (of krijg ik automatisch een update als jullie weer een blog hebben gemaakt ?) Groeten voor nu van de thuisblijvers en ik wens jullie een prachtige tijd toe in een prachtig land....

Gr Marten, Marjan, Floor en Jort
  7. Marieke,Michel en Quinn:
    Hoi Ron,Kaat en Leef,

Geweldig, na een bizarre ,moeilijke met een gelukkig goede afloop vertraging, dan nu toch in the States. Geniet ervan! We zijn benieuwd naar al jullie belevenissen en avonturen.
    Pas goed op elkaar en neem alle mooie dingen in jullie op.
    Leef, heel veel plezier samen met papa en mama, zo vergeet je toch een beetje dat je zo ziek bent geweest.

Veel liefs, Marieke, Michel en Quinn
  8. Harrie uit Toren 1:
    14 mei 2009
    Dag
    Ik ga me gewoon bezig houden met dossiers.
    Verder ga ik Freddie in toom houden.
    De OR gaat gewoon door.
    In september ben ik ook in San Diego
    en als jullie geen zin hebben om terug te komen
    zien Dea en ik jullie daar.
    Het is immers stik goedkoop met zo een laag dollartje, dus een halfjaartje daar blijven moet gewoon kunnen.
    Maak er een fijne vakantie van
    Groet
    ook aan alle cowboys en indianen.
    En Shamu in Sea World
    en onze Jeroen mocht je die nog zien.
    harrie
  9. Christien Minet:
    14 mei 2009
    Wat geweldig dat jullie reis toch nog door kon gaan. Geniet van het mooie Amerika, maar vooral van elkaar!
    Wat leuk van deze site, kunnen wij al jullie mooie momenten ook meepikken!
    Groeten,
    Christien