Pismo Beach

20 mei 2009 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Vanmorgen in Buellton opgestaan, Levi riep al gelijk dat hij naar de speeltuin wilde. Ron dus met hem ernaar toe gegaan, en Kaat maar eens de vloer van de camper schoongemaakt want je loopt heel wat naar binnen hier.. Daarna lekker buiten gegeten, dit was het echte vakantiegevoel, de zon op je gezicht, uitzicht op de bergen en heerlijk weer, en een bijna leeg camperterrein. Genieten dus! Hierna lekker gaan zwemmen met Levi in het zwembad van het RV Park, ook hier zaten maar een paar mensen in. Dat is het fijne van nog in het voorseizoen op vakantie gaan, helaas is het binnenkort voor ons ook altijd in de schoolvakanties te doen!

Pas rond een uur of twaalf verder gaan rijden, vandaag zouden we rustig aan doen want Ron had hoofdpijn, achteraf bleek dat dit kwam doordat hij nog geen koffie op had. Een liter koffie erin, en the headache was over, zo zie je wat caffeine met je kan doen!

We reden langs de kustweg, en deden nog een Wallmart aan, een grote supermarkt maar ze verkopen er van alles, speelgoed, camperartikelen, kleding, hier kun je dus wel even rondlopen. Daarna nog gaan shoppen in een outletmall, en we hadden ook weer aan deze verslaving voldaan!

Ondertussen lekker cruisen langs de binnenlanden waar veel wijngaarden te zien zijn, en langs de kust. Af en toe kreeg Kaat wel het ladagevoel van vroeger terug, want soms is de weg zo slecht dat alles rammelt en vliegt er af en toe nog wel eens wat door de camper! Het is wel duidelijk dat als je gaat rijden, je echt zoveel mogelijk in de kasten moet stoppen.

Daarna op naar Pismo Beach, waar we een plek hebben genomen op een RV park wat precies aan het strand grenst. Echt heel gaaf, je loopt er zo op, lekker poos daar gezeten en gespeeld met Levi op het strand. Toen op naar de first home cooked meal. Toen Ron terugkwam van een sanitaire stop waren niet alleen de hamburgers verhit maar Kaat ook, want het brandalarm was afgegaan en Kaat kreeg het niet uit! Leuk voor de buren, zon loeiend apparaat naast je, Kaat zag ook loeiend rood! Na de camper gelucht te hebben, want dat was het probleem er stond geen raam open, heerlijk buiten gegeten en nu gaan we ons zo opmaken voor de nacht.

Morgen rijden we langs de kust richting Monterey, ondertussen lekker vaak stoppen bij mooie plekjes langs de kust, voor fotomomenten en picknicken.

1. Ben en Lenie:
    21 mei 2009
    Hallo vakantiegangers.
    Wat beleven jullie veel avonturen,echt genieten zo te lezen.
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben.
    Wij genieten er van om al jullie belevenissen te kunnen volgen.
    Veel plezier nog verder,geniet er van.
    Groetjes vanuit Goes.
    Ben en Lenie.